ششمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ برگزار می شود

ششمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ

ششمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ با برنامه های متنوع و با شعار چاپ، پیشران تحولات قرن 15 هجری شمسی از تاریخ 11 تا 17 شهریور ماه برگزار می شود.
به گزارش بازارکار، محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران اعلام کرد: تاکنون پنج دوره از نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران برگزار شده است. امسال هم به حول و قوه الهی و با عنایت حق تعالی و مشارکت و همکاری تشکل های صنعت چاپ کل کشور شاهد برگزاری ششمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران خواهیم داشت.
کانال رسمی انجمن علمی فناوری چاپ ایران
بیطرفان اظهار داشت: این نکوداشت با شعار «چاپ، پیشران تحولات قرن 15» همزمان با «روز ملی صنعت چاپ» از تاریخ 11 شهریور ماه آغاز شده و تا 17 شهریور ادامه خواهد داشت.
وی افزود: امسال با توجه به همه گیری ویروس منحوس کرونا برنامه ریزی برای برگزاری این نکوداشت بر اساس شرایط آن مقطع زمانی خواهد بود. امیدواریم شرایط در شهر تهران بهتر شود و ما بتوانیم این برنامه را طبق روال سال های گذشته اجرا کنیم. در عین حال ما مطیع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و بر آن اساس یا به صورت فیزیکی و یا به صورت مجازی نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران را برگزار خواهیم کرد.
بیطرفان اشاره کرد: با برنامه ریزی های مدون در تلاش هستیم که هر دو روش برگزاری که ذکر شد را تدوین کنیم تا در صورت لغو محدودیت ها به صورت فیزیکی به برپایی این مراسم بپردازیم، در غیر این صورت ششمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: انجمن علمی فناوری چاپ ایران این نکوداشت را طبق سنوات گذشته همزمان با روز ملی صنعت چاپ و با مشارکت، حمایت و همکاری تشکل ها، پیشکسوتان و نوآوران صنعت چاپ کشور، مجموعه های دانشگاهی و پژوهشی برگزار خواهد کرد. هدف ما از برگزاری این رویداد بررسی چالش ها، تهدیدها و فرصت های پیش روی صنعت چاپ در آستانه سال  1400 و قرن 15 هجری شمسی است.
بیطرفان خاطرنشان کرد: نباید از این موضوع غافل شد که بیماری کووید 19 بسیاری از کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای وابسته به صنعت چاپ را به چالش کشانده است و فعالان این صنعت لازم است که خودشان را با فضای فعلی و تغییرات وفق دهند. همانطور که در گذشته ذکر کردم فضای کسب و کار صنعت چاپ قطعا در آینده نزدیک دچار تحولات جدی خواهد شد، بی شک بیماری کرونا مزید بر علت شده و راه را برای رسیدن به تغییرات کوتاه تر کرده است.
وي ادامه داد: فعالان صنعت چاپ برای بقای مجموعه و کار خود باید به این نکته واقف بوده و توجه بیشتری بر این تغییر و تحولات داشته باشند. با توجه به شرایط فعلی فضای کسب و کار در صنعت چاپ در حال تحول است و مجموعه هایی که خودشان را با این تغییرات وفق می دهند قطعا دوام بیشتری خواهند داشت. صنعت چاپ با خلاقت ها، نوآوری ها و پویایی که دارد روز به روز دامنه ی خدمات و فعالیتش گسترش می یابد. امیدوارم بعد از گذران دوران کرونا، صنعت چاپ هر چه زودتر به شکوفایی و بالندگی دست پیدا کند تا به جهش تولید کمک شود.

بنیانگذار انجمن علمی فناوری چاپ ایران، روزنگار ششمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ را به شرح زیر اعلام کرد:

سه شنبه 11 شهریور ماه: چاپ، راهبردهای تحقق جهش تولید

چهارشنبه 12 شهریور ماه: چاپ، چالش های پاندمی کووید 19

پنج‌شنبه 13 شهریور ماه: چاپ، راهبردهای صنعت در آستانه قرن 15

جمعه 14 شهریور ماه : چاپ، نقش و مسئولیت های اجتماعی

شنبه 14 شهریور ماه: چاپ، رشته دانشگاهی و چشم انداز آن

یک شنبه 15 شهریور ماه: چاپ، حرکت به سوی کسب و کارهای نوین

دوشنبه 16 شهریور ماه: چاپ، نقش و مسئولیت های اجتماعی

سه شنبه 17 شهریور ماه: چاپ، صنعت 7 در  24

 

منبع نوشته:http://news.bazarekar.ir/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.