تعامل چاپ و کمیسیون اقتصادی مجلس

تعامل چاپ و کمیسیون اقتصادی مجلس

شامگاه دوشنبه ۱۱ آذرماه شرکت تعاونی لیتوگراف میزبان معصومه ‌آقاپور علیشاه، نماینده مردم شبستر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بود.

ه گزارش چاپ و نشر آنلاین، طی سلسسه نشست های اخیر که فعالان و دست اندرکاران صنعت چاپ کشور با الیاس حضرتی، (فعال سیاسی، مطبوعاتی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی) و معصومه آقا پور عضوی از این کمیسیون و بازدید از صحن علنی مجلس داشت، دوشنبه ۱۱ آذرماه جلسه هم اندیشی و جمع‌ بندی مشکلات صنعت چاپ علی الخصوص درباره مالیات بر ارزش افزوده، با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه که معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در آن حضور داشت، فعالان صنفی، نمایندگان و روسای اتحادیه و شرکت تعاونی چاپ و لیتوگراف و مشاوران مالیاتی اتاق اصناف شرکت داشتند.
بیشتر بخوانید: مالیات بر ارزش افزوده و مشکلات اصحاب چاپ و نشر

این جلسه که به دعوت غلامرضا شجاع (مدیرعامل شرکت تعاونی و عضو هیئت مدیره اتحادیه لیتوگراف) صورت گرفت، با حضور احمدرضا اعتماد مظاهری (عضو هیئت مدیره اتحادیه و مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه داران تهران)، احمد ابوالحسنی (رئیس اتحادیه لیتوگراف)، مجتبی معراج محمدی (نائب رئیس اتحادیه لیتوگراف)، محمد بیطرفان (رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران)، امیر شهلائی مقدم (بازرس اتحادیه چاپخانه داران تهران) و محمدرضا جعفریان (مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران) و غیره تشکیل شد.

در ابتدا شجاع با اهدای قرآن نفیس به معصومه آقاپور از زحماتی که وی برای صنعت چاپ متحمل شده، قدردانی کرد و سپس مشکلات صنعت چاپ پیرامون مالیات بر ارزش افزوده بیان و بررسی شد. در نهایت در حضور مشاوران مالیاتی اتاق اصناف ایران این مسائل به شور گذاشته شد و برای مطرح شدن در لایحه ی جدید کمیسیون اقتصادی به مجلس، تسلیم معصومه آقاپور، عضو کمیسون اقتصادی مجلس شد.

منبع نوشته:http://prepressco.ir/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.